1- خودباوری کل چیز است :
حتی اگر شما در سمت جدیدی منصوب شده اید و هنوز اطلاعات کاملی در ارتباط با آن ندارید، بهترین کاری که می توانید سپریدن دهید گفتگو کردن با خودباوری پشت تلفن صحبت کنید. اگر شما خودباوری کافی نداشته باشید، بیننده شما این را خواهد فهمید و شدنی این ممکن است روی موفقیت تماس شما تاثیر بگذارد. آن ها نمی توانند شما را ببینند، آن ها شما را نمی شناسند و موعد کمی برای اعتماد به شما دارند بعد احتیاج به اعتماد نفس از لحظه آغاز دارید.

2- از اشتباه کردن نترسید :
اشتباهات بهترین دست موزه یادگیری هستند. شما در تماس هایی که دچار لکنت زبان می شوید و من من می کنید چیزهای اکثریت یاد می گیرید. بعد اشتباهات شما برای شما امتیاز هستند. از همین لحظه شما می توانید گذرگاه های جدیدی برای بهتر شدن ترسیم کنید. هر تماس یک فرصت یاد گیری است و هر منظره فروش یک فرصت اشتباه به شما می دهد. شما از تماس های تلفنی اشتباهتان اغلب از تماس های موفق تان یاد خواهید گرفت.

3- وقتی منظره فروش سرحال نیست درکش کنید :
با کل صلاحیتی که دارید، زیاد مهم است که محصول و خدماتتان را به چشم انداز فروشی که سرحال نیست تحمیل نکنید. فاکتورهای زیادی برای ادراک به این مساله هستی دارد. یک بازاریاب تلفنی خوب می داند چه زمانی وقت ارائه فرآورده یا خدمات است و می داند که اگر مخاطب سرحال فقدان این کار اتمام ندهد و بیشتر سعی می کند تا مخاطب را غمگین نکند.

4- یک مشاور باشید، نه یک فروشنده :
وقتی مشغول صحبت با چشم اندازها هستید، نیاز نیست لغایت از اصلاحات تخصصی به جای اصطلاحات بومی و راحت تر استفاده کنید. مدد دهنده، دوستانه و رایزنی دهنده باشید. رهنمود های صادقانه بدهید و وضعیت آن ها را رسیدگی کنید.

5- از بازاریابی برای شفا فروشتان استفاده کنید :
سعی کنید بفهمید کمپانی شما، چگونه فرآیندهای بازاریابی را با فرآیندهای فروش ادغام می کند.
شما باید عملکرد منش هر خریداری، دربرگیرنده دشواری ها و نیازها و متدهای آنان را شناسایی کنید.
هم راستایی تیم بازاریابی و فروش مایه رشد کسب و کار، رشد درآمد و فروش اغلب خواهد شد.

6- سوال بپرسید :
هیچ بازاریابی کل چیز را از روز اول نمی داند. موعد گزین کردن دهید و سوال بپرسید. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که دو روزه تبدیل به یک متخصص شوید. وقتی بیچارگی به کمک دارید کمرو نباشید و سوال بپرسید. این کار پرتو می دهد شما در کارتان دقیق هستید و در آینده برتری های بیشماری برای شما دارد.

7- با نخستین اعتراض از ادامه منصرف نشوید :
گاهی اوقات، چشم اندازهای فروش شما را با اعتراضاتی همانند هزینه، قدرت، احتیاج و بازه زمانی به چالش می کنند. اگرچه خیلی از این اعتراضات قدیمی هستند، مشتریان ممکن است هنوز بخواهند پشت این اعتراضات پنهان شوند اما بازاریابان می توانند بی درنگ آن ها را تکذیب کنند. زمانی که پرتو های اعتراض برای بار اول نما شد، طفره نروید؛ به جای آن به تعقیب اطلاعات اغلب باشید و ارزش های محصول یا خدماتتان را نشانه بدهید.

8- پر انرژی باشید :
این پیشه آسان نیست. باید سرسخت باشید الی به یک بازاریاب تبدیل شوید. مثبت و دلشاد باشید و در درازا مدتی که با تلفن گفتگو می کنید لبخند بزنید. مطمئن باشید مخاطبین شما انرژی شما را حس خواهند کرد. اگر پرماسیدن بی انرژی بودن می کنید می توانید یک آینه روی میز خویش قرار دهید و اثناء مکالمه به آن خیره شوید و یا تماس اخذ را الی بهتر شدن حالتان متوقف کنید.

9- از نفوذ شبکه های اجتماعی برای پیدا کردن منظره فروش کاربرد کنید :
فروش در شبکه های اجتماعی و بازاریابی تلفنی رفقا مشترک و منحصر به فردی نیستند اما اگر شما می خواهید یک بیننده را قبل از تماس آماده کنید، او را در توییتر و لینکدین و اینستاگرام تعقیب کنید. پست های آن ها را به اشتراک بگذارید و قبل از تماس با آن ها، به آن ها در شبکه های اجتماعی دسترسی پیدا کنید

10- پژوهش کنید :
چه شما در حال بررسی کردن وبسایت کمپانی منظره باشید، چه پیگیری کردن بیننده در شبکه های اجتماعی یا بررسی دیتا هایی که از پیش داشته اید، زیاد مهم است که پیش از اخذ تماس، گویه کاری خریدار را برای داشتن موقعیت بهتر جهت فروش محصول و خدماتتان کاملا رسیدگی نمایید. اگر هنوز آگاهی کافی ندارید، تماستان را به موعد دیگری موکول کنید.

11- مکالمات خویش را شخصی سازی کنید :
مرز مشخصی بین لحن دوستانه بیش از حتماً و لحن رسمی بیش از بی گمان پشت تلفن هستی دارد. شما باید به هردو احترام بگذارید و با هرکسی با مدلی که دوست دارد صحبت کنید. پرتو بدهید که مشتریان را به اندازه کافی رسیدگی کرده اید و از نقش آن ها در کسب و کارشان اطلاع دارید. نیاز ها و مشکلاتشان را فهم کنید و در مکالمات محیط آن ها گفتگو کنید.

12- برنامه ریزی روز :
اگر قرار تماس با کسی گذاشته اید، باید یادتان بماند. از تقویمی استفاده کنید که 5 دقیقه پیش از زمان تماس، به شما خبر بدهد. مثلا سالنامه گوگل. روزتان را با اهداف کوچک متمایز سازی کنید لغایت به آن ها برسید.

13- بر تاثیر گذاری پیام هایتان تمرکز کنید :
بیشتر وقت ها، یک چشم انداز فروش از راه یک پیام صوتی یا ایمیل تحت کارایی قرار می گیرند و همین دلیل برجسته بودن، چیره دست بودن و ناچیز بودن پیام های شماست. روی خطوط عنوان ایمیل ها و طول پیام های صوتی اتان(زیر 30 ثانیه بودن و گفتگو در فضایی آرام با بیانی موزون) تمرکز کنید.

14- مثبت باشید :
">با اعتراضات، تماس های سرد و ملاقات های روزانه، شما را در بهبود شرایط یاری می کند. اگرچه هوده های مثبت بودن در فروش B2B تغییر ناپذیر شده است : افزایش انگیزه، تولیدات اغلب و سلامتی جسمی بالاتر.فقط هر موعد با دشوار مقابل شدید، اقدام کنید و راهی برای بهبود آن بیابید. نتایج را مدیریت کنید نه توجیهات را.

بعد از آن می توانید موفقیتتان را جشن بگیرید.
15- از همه افزارها برای یافتن منظره فروش استفاده کنید :
مدیر فروش شما باید هرکاری را در جهت یافتن بهترین ابزارها برای دسترسی به بهترین چشم اندازهای فروش سپریدن دهد.

چگونه بازاریابی فروش و ارتباط با مشتری داشته باشیم؟

این ادوات دربرگیرنده : لیست سایت ها، سایت های تایید کننده و .از آن ها استفاده کنید چون آن ها برای کمک رساندن به شما هستی دارند.

16- مانند یک انسان باشید :
شما یک ربات نیستید.شما یک ماشین کلام گو نیستید. شما یک انسان هستید. کسی که پشت خط تلفن است. به چشم انداز های فروش اثر بدهید شما برای کمک به آن ها برپایی شده اید نه مطلقا برای فروش… برای بالا بردن کیفیت صحبتتان همیشه محتوای کلامتان را پسین نگه دارید. هر تماس، یک شانس جدید است. برای تعامل با یک مشتری بالقوه باید با دقت و فروتنی برخورد کنید.

17- سازمان یافته باشید :
سازمان مکشوف بودن فقط به معنای داشتن برنامه در تمام روز و اتمام تمام امور نیست. برای سازمان یافته بودن در درون فروش، شما نیاز به مدیریت زمان با به کارگیری ابزارها و فرآیند فکری دارید. مطمئن شوید کل اسناد مهم به راحتی قابل دنبال هستند و سند کل مکالمات با چشم اندازهای فروش و ملاقات به عنوان منابع پژوهشی آینده در دسترس است.

-چشم اندازهای فروش را در اطلاعات غرق نکنید :
خوب گوش کنید.به جای پر حرفی های بی فایده درباره فرآورده و خدماتتان دموی محصولتان را به آن ها معرفی کنید. به جای سخن گفتن زیاد، مشکلات و نیازهای آن ها را پیدا کنید و تمرین کنید گوش کننده ی فعالی باشید. اجازه بدهید مشتریان بیشتر از شما گفتگو کنند. فرمان بدهید فضای خالی مکالمات را آن ها پر کنند.

صادر کننده اپل کارت به تبعیض جنسیتی متهم شد

گوشی جدید وان پلاس با قابلیت فیلم برداری 960 فریم در ثانیه

گوشی های هوشمند زودتر از خودرو ارزششان را از دست می دهند

سیستم عامل جدید اپل، آیفون های قدیمی را کند می کند

یک گوشی تاشوی دیگر در راه است!

گزارش IDC از بازار تبلت؛ سیطره اپل و عقب نشینی هواوی و سامسونگ

مدیاتک دیمنسیتی معرفی شد؛ اولین چیپست موبایل با پشتیبانی از دو سیم کارت 5G

های ,ها ,یک ,چشم ,بازاریابی ,بدهید ,آن ها ,به آن ,شما را ,را به ,استفاده کنید

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


Gilbert's site ال سی دی شاپ مطالب اینترنتی بهترین سایت طراحی وب،گرافیک، برنامه نویسی،جاوا,وی بی کدهای بدرد بخور Norman's page مطالب اینترنتی مطالب اینترنتی سامسونگ ساپورت
دزدگ