موسسه تحقیقاتی IDC در جدیدترین گزارش خود از رشد بازار تبلت در سه ماهه گذشته و سیطره
بر اساس
سهم اپل از این بازار ۱۱.۸ میلیون دستگاه بوده که به معنی سیطره کوپرتینویی ها بر ۳۱.۴ درصد از کل بازار تبلت است. بخشی از این موفقیت حاصل عرضه مدل جدید آیپد در ماه های گذشته عنوان شده. IDC بر این باور است که مجهز بودن آیپدها به کانکتور هوشمند برای اتصال کیبورد در کنار سیستم عامل اختصاصی، باعث جذب خریداران به تبلت های اپل بوده اند.
رتبه دوم جدول در اختیار آمازون است که در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ توانسته ۱۴.۵ درصد بازار را از آن خود کند. این موفقیت به معنی رشد ۲۵.۶ درصدی است که به واسطه عرضه مدل جدید فایر ۷ و فروش ویژه در پرایم دی محقق شده است.
دیگر بازیگران اصلی بازار مورد بحث دو کمپانی چینی
منبع :
صادر کننده اپل کارت به تبعیض جنسیتی متهم شد
گوشی جدید وان پلاس با قابلیت فیلم برداری 960 فریم در ثانیه
گوشی های هوشمند زودتر از خودرو ارزششان را از دست می دهند
سیستم عامل جدید اپل، آیفون های قدیمی را کند می کند
یک گوشی تاشوی دیگر در راه است!
گزارش IDC از بازار تبلت؛ سیطره اپل و عقب نشینی هواوی و سامسونگ
مدیاتک دیمنسیتی معرفی شد؛ اولین چیپست موبایل با پشتیبانی از دو سیم کارت 5G
,بازار ,تبلت ,درصد ,۶ ,اپل , ,است که ,۶ میلیون ,نسبت به ,بازار تبلت ,بازار تبلت؛ سیطره
درباره این سایت